Na zawsze razem :)

By 03:29

Hej :D

Dzisiaj mam dla was małą sesję z najważniejszą osobą w moim życiu <3
Jestem z Kamilem już 11 miesięcy i nie wyobrażam sobie życia bez niego :*
Wywrócił moje życie do góry nogami. :)
Mieliśmy iść na zdjęcia z okazji Walentynek, ale nasz fotograf, a właściwie Pani fotograf, rozchorowała się i musieliśmy przełożyć zdjęcia. Niestety przez to że rzadko widuję się z Kamilem pasuje nam tylko środa bądź niedziela. Ale w końcu udało się :D Wczoraj wybraliśmy się na zdjęcia. Byliśmy w kilku miejscach, a aura nam sprzyjała. Chodziliśmy bez kurtek bo słonko tak mocno grzało :) Kamil trochę marudził bo uważa, że nie jest fotogeniczny -,- jak dla mnie to brednie! Zresztą sami ocenicie na zdjęciach. :) Ania (fotograf) często kazała mi wskakiwać na Kamila, przy czym było pełno śmiechu :D Bo niestety ciężko mi wskoczyć na niego jak jest ode mnie o 30 cm wyższy. Mimo to zabawa była fajna :D Mam nadzieję że zdjęcia się spodobają ^^
BUZIAKI MRÓWA <3






Ten jego wrost mnie przytłacza xd



Starsze posty

0 komentarze