Stara PRZYJAŹŃ nie rdzewieje

By 09:26 ,

Hej :D

Dzisiaj chcę wam pokazać zdjęcia, które zostały zrobione kilka dni temu z moimi przyjaciółkami z dzieciństwa. Bawiłam się z nimi świetnie, jak zresztą zawsze :D Z nimi nie da się nudzić, są zwariowane i mają pełno, czasem dziwnych, pomysłów! Obie są wysokie (w przeciwieństwie do mnie :<) i mają blond włosy. Mają niezwykle piękną urodę. Zdjęcia zostały wykonane: w moim pokoju, przy murze i na "Kociaku" ( u nas to takie wzniesienie, górka). Mimo że byłam obolała, ponieważ w środę miała zabieg usuwania znamienia na plecach, dawno się tak nie śmiałam. :)  Zdjęcia może i są dość poważne ale te gdzie się wygłupiałyśmy wyszły rozmazane :/ Ale na kompie pamiątka jest :)
Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają ^^

Buziaki Mrówa <3







Starsze posty

1 komentarze

  1. Hej Mrówa jesteś taka piękna i mądra! Wiem gdzie mieszkasz i chętnie Cię odwiedzę :* może zostaniemy przyjaciółkami? ;) Kiedy mogę Cię spotkać żebyś mi się na koszulce podpisała? ;) Twoja wierna fanka Asia, całuski :*

    OdpowiedzUsuń