O mnie

By 06:43


Hej wam :)

Mam na imię Kamila i pochodzę z małej mieściny niedaleko Wrocławia :) Mam 17 lat, ale już 13 października tego roku odbędą się moje 18-ste urodziny! :D
Nie lubię swojego imienia i właściwie nikt się do mnie nie zwraca po imieniu :)
Od podstawówki mam ksywkę, która bardzo mi się podoba. "Mrówa" tak na mnie wołają w domu, w szkole, wszędzie. Przezwisko wzięło się stąd, że jestem niziutka :/ Mam zaledwie 157 cm wzrostu :(
Ale moje przyjaciółki mówią że to mi dodaje jeszcze więcej słodyczy :3
Mam chłopaka który ma na imię, co zabawne, Kamil  :) Mieszka on w Miliczu. Jest to troszkę daleko ode mnie bo około 35 kilometrów ale nie załamujemy się i staramy się to nadrobić licznymi rozmowami przez skaypa i telefon :)
Mam też młodszą siostrę Jagodę która strasznie mnie denerwuje, ale cóż to są uroki rodzeństwa :)
Od dwóch lat mamy nowego lokatora w domu. Chodzi o moją suczkę Fifi rasy York. :) Większość ludzi uważa że to głupie psy jednak ja mieszkając z nią przekonałam się, że nie są one głupie a strasznie UPARTE.
Lubię czytać książki fantastyczne, słuchać dobrej muzyki i jak każda nastolatka, lubię się czasem zabawić :)
Czasami wychodzę na sesje z fotografem a czasem z kumpelami :) więc te zdjęcia będę wstawiać na bloga :)
oczywiście pojawią się też takie które pokazują moją codzienność ;)
Myślę że to tyle o mnie :) Mam nadzieję że mój blog się spodoba ^^

Buziaki Mrówa <3


Oto moja Fifi :D

Starsze posty

0 komentarze