W świątecznym nastroju!

By 05:59



Cześć kochani! 

Czujecie, że za 3 dni święta? Bo ja tak! :D W domu stoi już choinka, u mnie w pokoju są dekoracje świąteczne, po prostu NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ WIGILII! <3
Oczywiście już jedną mam za sobą, mowa o wigilii klasowej, na której byłam ubrana w czarną spódniczkę, bokserkę (która ma koronkowe plecy), a do tego, żeby się trochę rozpogodzić, czerwony żakiecik :) na zdjęciu jednak nie mam go na sobie:/
Nie wiem jak u was, ale u mnie w rodzinie prezenty dostajemy dopiero w dzień Wigilii  :) Kiedy każdy zje kolację moja młodsza siostra podchodzi do choinki i rozdaje każdemu paczki, mówię o tym ponieważ sporo znajomych mówi mi, że oni już dostali swój prezent świąteczny. No cóż, każdy ma swoją tradycję :)
Z racji tego, że na święta nie widzę się z moją sympatią, my już daliśmy sobie prezenty :) Ja Kamilowi podarowałam zegarek, a on spełnił jedno z moich marzeń i kupił mi chomika <3
Dzisiaj mogłabym pisać i pisać, ale zostawię coś na następny post :)
Już dzisiaj Wam życzę zdrowych i Wesołych Świąt <3

Buziaki MRÓWA :3















Starsze posty

8 komentarze

  1. Ten chomik jest naprawdę słodki ; ; Ma taką cudowną sierść, że aż bym go z chęcią pogłaskała. Przy okazji ty też jesteś bardzo ładna, zazdroszczę urody :) Ja nie przepadam za świętami, ale najgorzej nie jest haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement :) Tosia na pewno pozwoliłaby się pogłaskać :)

      Usuń
  2. Jesteś śliczna :) A te buty piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty, ty też śliczna. A ja dalej świąt nie czuję :<
    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/2014/12/christmas-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ;* Fajna choinka i chomik xD Ja również nie mogę doczekać się świąt które również czuję tylko szkoda że nie ma śniegu :c
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2014/12/what-do-i-want-to-get-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna choinka i chomiczek słodki ♥ Też mam chomika i wygląda całkiem podobnie ;)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też po kolacji otwieramy prezenty , moim zdaniem dawanie ich wcześniej niszczy tą całą magię :)
    domisbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chomik jest słodki, wesołych!

    http://mikolaj-jaskot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń