Przedsmak :)

By 07:47



Hej Kochani!
Kończy nam się powoli listopad, a co za tym idzie zbliżają się upragnione święta :)
W telewizji i sklepach widzimy ozdoby świąteczne, co sprawia, że jeszcze bardziej czekamy na Boże Narodzenie :)
Ja już zakupiłam bombki i łańcuchy do swojego pokoju :) oczywiście, obowiązkowe są świeczki i lampki, ale tego zawsze jest u mnie pełno :)
Także pozostało nam czekać na śnieg, bo tego zawsze u nas w święta brakuje :( 
A teraz kilka zdjęć z mojej codzienności :D 









A teraz propozycje na Sylwestra! Wiem, że do niego jeszcze sporo czasu, ale ja należę do tych co nie lubi szukać czegoś na ostatnią chwilę :) Pierwsza z sukienek to ta którą wybrałam dla sb :) a w drugiej po prostu się zakochałam *,* niestety mój wzrost nie pozwala mi na noszenie tego typu kreacji :/


Polecam zajrzeć na stronę http://nelly.com/pl/odziez-dla-kobiet/odziez/sukienki-wieczorowe/ Każdy znajdzie tu coś dla siebie :)

Buziaki Mrówa <3

Starsze posty

5 komentarze

  1. bardzo ładne sukienki, chociaż ja zapewne swojego sylwestra spędzę w jakimś dresie i grubych skarpetach, bo zawsze w jakimś domku ze znajomymi jesteśmy i nikomu nie chce się za bardzo stroić. wygoda przede wszystkim. :)
    a co do Świąt, to też się nie mogę już doczekać, zakupów jeszcze nie robiłam żadnych, ale sporo ozdób mam z zeszłego roku, ale muszę je jeszcze odnaleźć. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja już się nie mogę doczekać świąt :D jestem w trakcie przygotowań ;p A te zdjęcia są naprawdę prześliczne :3 wyglądają bardzo profesjonalnie :) Druga sukienka najlepsza :3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ~ Dacia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://angelikasalus.blogspot.com/2014/11/7-sposobow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz ślicznego pieska:),super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz słodkiego psiaczka!:)

    OdpowiedzUsuń