Milicz!

By 13:58



Cześć kochani :3

Znów muszę was przeprosić za opóźnienia, które są na blogu :/ ale ostatnio byłam chora i niestety nie było możliwości czegoś wstawienia :'(
W piątek był u mnie Kamil, natomiast w sobotę i niedzielę to ja odwiedziłam Milicz :D było cudownie!
piątek spędziliśmy na basenie :) było tak gorąco, że co chwilę chciało się wejść do chłodnej wody
w sobotę najpierw byliśmy na grillu rodziny Kamila a potem troszkę "zwiedzaliśmy" Milicz :) Bardzo podoba mi się to miasto i uważam, że każdy fotograf znalazł by tu dużo miejsc na wspaniałe sesje ;) dziś znów siedzieliśmy z Kamila rodzinką :) bardzo lubię ich odwiedzać, są mili ,życzliwi i chyba oni też mnie polubili :3
z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety nie miałam przy sobie aparatu... Telefon musiał wystarczyć :D

Buziaki Mrówa <3









































Starsze posty

0 komentarze