Coś co lubię :)

By 02:54



Cześć kochani :3

W tym tygodniu sporo się u mnie wydarzyło :) Byłam w Miliczu na Imprezie wraz z moją przyjaciółką z dzieciństwa Pauliną i w sumie od tamtej pory spotykamy się codziennie :)
Jednak nie o tym jest dzisiejszy post. Dotyczy on "sesji" zdjęciowej :) Uwielbiam jak ktoś robi mi zdjęcia, jednak nie uważam żebym na nich dobrze wychodziła :/ Po prostu wtedy czuję się dobrze :) nie wiem jak to wytłumaczyć xd
Pokażę wam zdjęcia wykonane przez Annę Haracz :)

Buziaki Mrówa <3




































Starsze posty

4 komentarze

  1. DZIEWCZYNO, ty masz cudowną urodę do zdjęć i nie wal tekstów " dobrze na nich nie wychodzę" bo wszyscy wiedzą że to nieprawda! I kości policzkowe- miazga, perfekcyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha bez przesady :)
      Ania ma dobrego photoshopa :D

      Usuń
  2. Masz nietuzinkowa urode - bardzo delikatna :) sukienka z kwiecistym motywem jeszcze bardziej to podkreslila :)

    P.s. wyłącz weryfikacje obrazkowa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią mi, że urodę mam nie jak dziewczyna z XXI wieku :D
      nie wiem czy to dobrze :)
      ale dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń