Codzienność :)

By 12:12



Hej kochani! :)

Jak obiecałam tak robię. Dziś mam coś dla was sprzed paru godzin :) Przyjechał do mnie Kamil i kiedy wszedł do domu powiedział coś co mnie zdziwiło: "Kamcia może Jagoda zrobi nam par zdjęć?" SZOK! :O
Bo to zawsze ja muszę go do tego namawiać. Postanowiliśmy pokazać wam naszą codzienność, czyli to, że nie zawsze jesteśmy tak poważni jak na naszych poprzednich zdjęciach :) Właściwie to nigdy tacy nie jesteśmy xd Śmiechu było pełno i mimo, że nie są to jakieś profesjonalne zdjęcia podzielę się nimi z wami :3

PS.
Czy wiecie, że od miesiąca posiadam Instagrama? :) Jak nie to podaje linka :)
http://instagram.com/kamalife69

PS2.
Czy ktoś z was umie zrobić cokolwiek na blogu? Chciałabym w nim coś zmienić, ale kompletnie nie mam pojęcia jak :(

Buziaki, Mrówa <3






















Starsze posty

0 komentarze