Mieszanka!

By 11:56



Hej Kochani!

Na początku chciałam Was przeprosić, za to, że zaniedbałam bloga :/ Ale od teraz obiecuję, że będę wchodzić i dodawać nowe posty jak tylko się da! Dziś pokaże wam mieszankę zdjęć tego co się u mnie przez ten cały czas działo :) Po pierwsze kilka dni temu odwiedziłam Milicz^^ Jak zawsze świetnie się tam bawiłam i sporo śmiałam :D Jedno zdjęcie jest z jedną z moich przyjaciółek Kasią <3 a reszta jest z dzisiaj :D A dziś był i w sumie nadal jest ważny dzień dla mojej siostry Jagody :) Dziś miała ona bal kończący podstawówkę. Jako że jestem dobrą i kochającą siostrą, nie mogłam tego ominąć! Wzruszyłam się widząc moją małą siostrzyczkę tańczącą taki poważny taniec, jakim jest polonez :( potem na dyskotece robiłam za fotografa :D ale zdarzały się momenty kiedy moja siostra poprosiła żebym z nią zatańczyła :) było na prawdę zabawnie ponieważ przez mój wzrost i elegancki wygląd nikt się nie zorientował, że ktoś kto nie powinien tam być, bawi się :D co tam że to dzieciaki, grała muzyka? no grała! więc można było chociaż chwileczkę potańczyć i powspominać jak to kiedyś się miało swój 1 bal :)
To chyba wszystko :)
Jeszcze raz przepraszam was za zaniedbanie bloga :(

Buziaki Mrówa <3



















Starsze posty

0 komentarze