Mój najlepszy przyjaciel

By 09:43


Hej kochani!

Jak pewnie zdążyliście się zorientować, oprócz chomiczka posiadam także psiaka :) Fifi jest w moim życiu od niecałych trzech lat i wywróciła je do góry nogami :) Prosiłam rodziców 8 lat o psa, serio 8! Zawsze chciałam posiadać troszkę większego psiaka, jednak jestem świadoma, że mieszkamy w bloku w centrum miasta i to nie byłby najlepszy pomysł. 
Kiedy u moich sąsiadów oszczeniła się suczka pomyślałam: "Teraz, albo nigdy!" Chodziłam pomagać im przy szczeniakach, przynosiłam je do mieszkania. Robiłam wszystko żeby rodzice kupili mi któregoś z tych ślicznych psiaków! I... UDAŁO SIĘ! Mój kochany chrzestny pomógł mi i namówił moją rodzinkę!
Od tamtej pory Fifi jest siódmym członkiem naszej rodzinki! Bierzemy ją ze sobą na wakacje, do rodziny, gdzie my tam i jest ona! Moi rodzice pokochali ją, mój tato ją uwielbia, a ona z kolei jego najbardziej się słucha :)
Yorki to naprawdę mądre psy. Nie zgadzam się z ludźmi którzy krytykują tą rasę. Jest Ona wesoła, oddana, mądra, ale i bardzo uparta ;) Fifi wniosła wiele radości do naszego domu. Każdemu polecam tą kochaną rasę ;)

Buziaki Mrówa <3

Ps. Oto kila ujęć mojej Fifci, nie tylko tych aktualnych, ale i takich które przedstawiały jej szczenięce lata ;)

Starsze posty

9 komentarze

  1. o jeny jaka słodka Bardzo podobna do Mojej Psotki hehe kiedyś zrobię o niej post :) bardzo fajny blog Pozdrawiam+ obserwuję :) the-hearty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, przesłodka jest! Jak dobrze, że twoi rodzice sie zgodzili! :)
    Ja też namawiałam rodziców do psa aż w końcu w moim domu zawitał.... kot! Jest teraz naszym członkiem rodzinny:)
    http://stay-strong-my-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna psina! :D
    http://piotroviczz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej! Super jest ten twój psiak ^^ Mój to ciągle się denerwuj i gryzie, ale i tak to najlepszy przyjaciel ;) u mnie na blogu tez jest taki post!

    Pozdrawiam.

    zawsze-wszedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku co za słodki psiak! Dawniej była czarna a teraz bielutka? :) Mój kuzyk również ma tą rasę. Ja mam kotka i chciałabym też owczarka niemieckiego ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia,piesek jest uroczy.Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze jest to że jak była mała to nie zapowiadało się że będzie o maści srebrzystej:D słodziaaaki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny piesek. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń