Nowa JA!

By 09:54


Hej Kochani!


Jak wspomniałam w ostatnim poście, ścięłam swoje długie włosy. Skąd pomysł na taką zmianę? Odpowiedź jest prosta. Z nudów... Długie włosy może i są fajne, można je związać w różne ciekawe fryzury, ale mnie to już znudziło ;) Chciałam zmiany! Potrzebowałam jej.
Jak mam być szczera, to strasznie bałam się reakcji mojego chłopaka na tak radykalną zmianę :O Dlaczego? To proste. On uwielbiał moje długie włosy, a nigdy nie lubił krótkich. 
Kiedy doszło do naszego spotkania bałam się jego reakcji, ale on kiedy mnie zobaczył powiedział: "Wyglądasz PRZEPIĘKNIE! Dokładnie tak jak wtedy w 2011 roku kiedy cię poznałem!" 
To było takie słodkie! Od razu nabrałam większej pewności co do tego, że podjęłam właściwą decyzję.
A wy jak uważacie? Lepiej mi w długich czy krótkich włosach? :)


Buziaki Mrówa <3









Starsze posty

7 komentarze

  1. Krotkie dodały takiego urooku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ^^ ładna fryzurka zmiana jak najbardziej na +
    obserwuję i zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie, ja w tym roku również postawiłam nw długość do ramion :)

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Ostatnie zdjęcie jest takie urocze *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz fryzurę, też ostatnio włosy podcięłam:) http://moniaankaaphotography.blogspot.com/2015/02/recenzja-filmu-pt.html?showComment=1424292127512#c1716892337060349742

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz naprawde super! zmian potrzebuje chyba kazda kobieta, zawsze tak pozytywnie na nas dzialaja :)

    OdpowiedzUsuń