Tosia

By 10:39

Hej Kochani :)


Jak wiecie od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką, małego gryzonia, chomika TOSI :) Dostałam ją od chłopaka na święta. Od razu ją pokochałam, ale jak tu nie pokochać takiego słodkiego małego pyszczka? :) Tosia to nie jest mój pierwszy chomik, kiedy byłam młodsza zawsze w domu był mały gryzoń, zmieniło się to dopiero po kupnie psa. Chomiki to prześmieszne stworzonka, niestety nocne. Tosia jest tak kochana, że potrafi zasnąć u mnie na ręce i nic wtedy nie jest w stanie jej zdjąć :) 

Chomiczki to niezbyt wymagające zwierzątka. No oczywiście klatkę trzeba czyścić co tydzień, ale nic po za tym :) Jedzenia codziennie nie należy im dawać, gdyż to chomiki i wszystko chowają :) Moja Tosia kocha słonecznik i suszone banany ;) Lubi też jabłka i sałatę :)
Co sądzicie o takim pupilu? :) Chcielibyście mieć chomika? 

Buziaki MRÓWA <3

Starsze posty

10 komentarze

  1. Słodka
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieć chomika, jednak rodzice nigdy się na niego nie zgodzili. A Twoja Tosia jest cudowna.
    Zapraszam do siebie. :)
    http://everywhere-smile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku, jakie maleństwo!
    my-different-thinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, od niedawna zaglądam na twojego bloga :)
    Musisz wiedzieć, że masz chomika roborowskiego, i że codziennie należy dawać mu świeży pokarm i wodę- to najważniejsze!
    Uwielbiam chomiki i bardzo się nimi interesuję. Żeby poszerzyć swoją wiedzę, zajrzyj na moją amatorską stronę - www.chomisie.80.pl
    Uściski <3
    www.mirozja.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. fajną klatkę ma Tosia, mój Jerzy miał taką z prętami i jego ulubionym nocnym zajęciem było ich obgryzanie. ;) niestety Jerzy odszedł od nas w lipcu i teraz mamy dwie świnki morskie, które zdecydowanie bardziej kontaktowymi stworzonkami są. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ja!<3 taka bialusia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć chomiczka, ale mam kocurka, który nie lubi innych zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś chomika :)

    OdpowiedzUsuń