Z jajcem :)

By 08:19

Hej kochani! :)

Dziś mam dla was coś w nastroju zbliżających się świąt. Wielkanoc, z czym wam się kojarzy? Bo mi z pisankami, barankami i kurczaczkami. Ja wraz z moją mamą postanowiłyśmy zrobić coś typu pisanek. Są to jajka wykonane z muliny. Efekt jest naprawdę bardzo ładny i ciekawy. Do wykonania jest nam potrzebne: Kilka kolorów muliny, szpilki, styropianowe jajko i wstążka (można też pododawać inne ozdoby według swojego gustu). Koszt wykonania jednego jajka to około 15 zł i zabiera tylko godzinkę czasu :) Wykonanie jest bardzo łatwe, należy ciasno przy sobie zwijać mulinę, tak żeby nie było odstępów. I w sumie tyle xd Do klejenia tej muliny do jajka najlepiej użyć kleju "MAGIC". Próbowałam kleić innymi i żaden nie jest tak dobry jak ten.
Ja dziś zrobiłam jedno jajko i postanowiłam oddać je osobie która piecze najlepsze ciasta na świecie, ogólnie super kucharka i osoba której ufam i która jest dla mnie bardzo dobra i życzliwa. Chodzi tu o mamę Kamila, panią Kamilę :)
Dołączam zdjęcia do bloga efektów naszej dzisiejszej pracy.

Buziaki Mrówa <3 



 To jest dla pani Kamili :)


 Taki bałagan jest po robocie

  

Starsze posty

0 komentarze