Rodzinnie

By 09:38

Hej kochani :D
Święta, święta i po świętach! Tak oczekiwane wolne już prawie się skończyło, ale nie ma ci się martwić do wakacji już niedaleko! :D
Pierwszy dzień świąt był u nas w domu, więc cały tydzień miałam co robić :) sprzątanie, pieczenie, zajmowanie się kuzynostwem. To był mój plan dnia od środy. Przynajmniej nie mogłam narzekać na nudę. Z wczoraj mam dla was 2 zdjęcia. Z moim kochanie i z dwoma najważniejszymi mężczyznami w moim życiu <3
Ale za to dzisiaj sporo się działo :D Dziś zebraliśmy się na święta u mojej babci która mieszka w bardzo uroczej wiosce pozbawionej zasięgu telefonów komórkowych. Więc co innego robić jak nie rodzinne zdjęcia :3 Mam mało zdjęć z moimi kuzynkami więc tym bardziej musiałyśmy to wykorzystać. Wygłupów było co niemiara xd Zwłaszcza przy zdjęcia "z zaskoczenia" xd Piotr (chłopak Natalki) spisał się wyśmienicie :) zresztą sami zobaczcie i oceńcie ^^

Buziaki Mrówa <3


























Starsze posty

0 komentarze