Impreza

By 07:38

Hej kochani :D

Wiem, że minęło parę dni od imprezy u Kamila, ale dostałam niedawno zdjęcia i dlatego teraz o tym piszę :3
Ale jest mały problem z nimi. Jest ich STRASZNIE mało! :( To dlatego, że przez świetną zabawę nie było czasu na bawienie się w fotografa. Ale to co mam pokażę wam.
Impreza odbyła się w Milickim Imissie i mimo nieciekawej opinii o tym lokalu, zabawa była na całego :D
Nikt się nie nudził, a już na pewno nie siedział bezczynnie! Tańczyliśmy cały czas! Niestety JA nie jestem urodzoną tancerką, ale rytm muzyki i znajomi szybko pokazali mi jak się ruszać :D Po północy nogi odpadały. Może dlatego, że miałam buty na obcasie? Hmm.. bardzo prawdopodobne. Na urodzinach nie tylko byli ludzie z Milicza, ale też z Trzebnicy! :D
Była zabawa przez cały czas! Bardzo podobał mi się początek, kiedy wstaliśmy by zaśpiewać solenizantowi "STO LAT" cały Imbiss wstał i śpiewał z nami. :) Ogólnie było pełno śmiesznych sytuacji :3
Ale koniec tego pisania! Dodaje dla was trzy zdjęcia, cóż tylko trzy :/ Dwa są z Darią <3  a jedno z moim kochanie :* Mam nadzieję że się podoba blog :)

Buziaki Mrówa <3




Starsze posty

0 komentarze