Pierwsze wspólne!

By 04:01



Cześć Kochani :)

Zaniedbałam bloga? To mało powiedziane! Musicie mi wybaczyć, mam o czym pisać, tyle się u mnie dzieje! Dostałam... blokady twórczej. Ale od teraz to się znowu zmieni :D

Pierwsze wspólne? Oczywiście chodzi o wakacje z moją miłością! Pierwszy raz od 2,5 roku sami wyjechaliśmy na wakacje :) Cudownie było się wyrwać ze znajomego otoczenia i udać do przepięknych Międzyzdroi! Pogoda jako tako była suuper, ale nie na plażowanie :/ Słoneczko pozostawało za chmurami, ale to nam nie popsuło nastroi. Codzienne imprezy, wygłupy, szaleństwa, tego nam było trzeba! Niestety zbyt szybo to się zakończyło, ale głowa do góry! Wakacje jeszcze trwają! :D 

A wam jak mijają wakacje? Mam nadzieję, że równie fajnie co mi! :D

Buziaki MRÓWA <3









Starsze posty

4 komentarze

  1. Hihi tak wam zazdroszczę tego wyjazdu! Cudnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak wakacje tylko we dwoje. ;) Byłam również w Międzyzdrojach ;) Zdjęcia są naprawdę urocze ;)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez zamierzam z moja druga polowka wybrac sie do Miedzyzdroi :)
    Obserwuje i Pozdrawiam,
    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja wam zazdroszczę tego wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń