Kumpelsko :)

By 04:42


Hej kochani! :D

Weekend! Jak to cudownie brzmi! Nie wiem jak wy, ale ja żyję weekendami. Życie od poniedziałku do piątku jest monotonne... Szkoła, lekcje, sen i tak wkoło. Ileż można? Dopiero w piątki odżywam :D Wczoraj odwiedziła mnie moja dobra koleżanka Pola, która jest autorką zdjęć http://polaprisme.blogspot.com/:) Najpierw parę ujęć w Trzebnickich sadach, a potem ploteczki :D Było naprawdę wesoło i mam nadzieję, że takie spotkania będą się odbywały częściej :)
A jak u was? Też wasze życie zaczyna się w piątki? ^_^

Buziaki Mrówa <3








Starsze posty

7 komentarze

  1. No taka urocza modeleczka <3 pewnie, że bedą cześciej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne zdjęcia. Wspaniałe pozujesz i widać, że dobrze czujesz się przed obiektywem :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog! :o :*

    zapraszam na mój:
    http://chaneluv.blogspot.com/
    za każdy kom odwdzięczam się bo dopiero zaczynam! <3

    OdpowiedzUsuń