Data którą na zawsze zapamiętam

By 08:12

Hej Kochani!
Myślę, że każdy z was ma datę którą na zawsze zatrzyma w sercu. Dla mnie tą datą jest 20 marca. Tak wiem minęło od niej parę dni, ale przez szkołę niestety nie było możliwości wspomnieć o niej wcześniej. Dlaczego akurat ta? To proste. 20 marca 2013 roku zaczęłam spotykać się z moją połówką. 2 lata minęły nam jak jeden dzień. Jak my spędziliśmy ten dzień? Kamil zaprosił mnie do restauracji, potem poszliśmy na spacer, po czym wróciliśmy do domu i by to uczcić wypiliśmy wino ;) Kamil podarował mi lity (które były moim marzeniem i są widoczne na zdjęciu) i trylogię "50 twarzy Greya". Ja jeszcze mu nie podarowałam jego prezentu, ale spokojnie już niebawem ;)
A waszym zdaniem, jak najlepiej spędzić tak wyjątkowy dzień? :)

PS. zdjęcia są jakości... OKROPNEJ. Wiem, przepraszam. Następnym razem bardziej się postaram :)


Starsze posty

7 komentarze

  1. Może i zdjęcia nie są wysmienitej jakości, ale są bardzo sliczne ;) ja i mój miś dopiero jakoś w czerwcu będziemy mieli dwa latka hehe ^^ ani ja, ani on nie znamy konkretnej daty bo w sumie ciężko ją okreslić, długa historia, ale jak to mówią szczęśliwi czasu nie liczą, dla nas każde nasze spotkanie jest świętem, więc sama rozumiesz, ale bardzo fajnie się czyta lub ogląda zdjęcia z jakiejś rocznicy jak np związku, życzę wytrwałości ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. W kwietniu minie trzy lata jak jestem z moim wymarzonym (dosłownie) facetem. A jak spędzić tak wyjątkowy dzień? Najważniejsze, by razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Szczęścia i powodzenia. :)
    http://fotografia-paulinaschulz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulację ! zdjęcia są śliczna a jakość nie ważna ! liczy się co na nich jest c;

    http://beavesomee.blogspot.com/2015/03/kazdy-ma-swoja-wartosc.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 52 year old Health Coach I Bar Portch, hailing from Camrose enjoys watching movies like Melancholia and Sewing. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Alfa Romeo 8C 2300 'Le Mans' Tourer. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń