Turkusowe połączenie

By 09:36

Cześć Kochani!

Kilka dni temu wybrałam się na sesję :) Wykonała ją Karolina Kowal. Pani fotograf ma zaledwie 14 lat, ale muszę gorąco ją polecić! Mimo młodego wieku widać, że wie co robi. Dowiedziałam się zresztą, że tak widzi swoją przyszłość. Robiąc zdjęcia. 

Upały trwają już ponad 2 tygodnie, są nie do zniesienia. Nie chce się wychodzić z domu, bo upał po prostu męczy. Dlatego na sesje ubrałam się w cieniutką, przewiewną turkusową bluzeczkę i spódnicę. Mimo lekkiego stroju temperatura była nie do zniesienia, ale dałyśmy sobie jakoś radę! :)

Jestem w trakcie szkolenia na prawo jazdy. Za dwa tygodnie jadę na egzamin! Trzymajcie za mnie kciuki! Bo mimo nauki bardzo się nim stresuje. Mam nadzieję, że zdam za 1 razem!

Buziaki Mrówa <3







Starsze posty

9 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę fotografa, powodzenia w prawku, ja niedługo mam poprawkę. :D Pięknie wyglądasz, cudowna bluzka. Magiczna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, masz zjawiskową urodę, powodzenia :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza bluzeczka, szukam właśnie czegoś w tym stylu :)

    Zapraszam do mnie:
    http://www.fioletowa88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki! mnie egzamin czeka we wrześniu :)
    a zdjęcia świetne! dziewczyna ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i fotograf świetny!

    wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie!

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładne zdjęcia i udana stylizacja. :)

    http://blackhairdryer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo w moim guście. Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń