Avon

By 10:58


Cześć Kochani!

Zamawiacie kosmetyki z Avonu? Lubicie je? Bo ja TAK! Dlatego niedawno postanowiłam zostać konsultantką tej oto marki. Dlaczego? To proste. Często zamawiam coś od nich dla siebie. Będąc konsultantką mam na wszystkie produkty 20% zniżki! Oprócz tego zarabiam. Niewiele, ale zarabiam :D Ile konkretnie? 30% tego co sprzedam jest dla mnie, dla przykładu, ostatnio miałam zamówień na 280 zł z tego ja otrzymałam 60 zł. Niewiele? Może i tak, ale jakby nie patrzeć dostałam to praktycznie za nic. No bo rozdać katalog i zachęcić do kupna to nie jest Bóg wie jaki wysiłek :) Mieć 60 zł a ich nie mieć, to też ma znaczenie w moim wieku :) 
Z racji tego, że sama używam kosmetyków z Avonu mogę kilka polecić. Są to maseczki, mgiełki, kredki do ust, szminki, żele i balsamy do mycia oraz cudowne perfumy! Maseczki skuteczne (przynajmniej dla mojej skóry), mgiełki mają cudny słodki zapach który spodoba się każdemu, kredki i szminki są bardzo trwałe, żele i balsamy są bardzo wydajne i mają cudowne zapachy, a co do perfum to jestem pewna że każdy znajdzie coś dla siebie!
Polecam tą markę i zachęcam do kupowania :)

Buziaki Mrówa! <3



Starsze posty

0 komentarze