Pomysł na życie?

By 08:55 ,


Cześć Kochani!

Zastanawiacie się już co będziecie robić w przyszłości? Moim zdaniem wychodząc z gimnazjum nikt tak naprawdę nie wie jeszcze czego chce od życia. To za szybka pora, aby usiąść i myśleć:"Kim chcę być w przyszłości?". Ja odkryłam to teraz. Jestem w technikum logistycznym. W OGÓLE MNIE TO NIE INTERESUJE! Poszłam, ponieważ innego kierunku nie było, a każdy tak namawiał na ten twierdząc:"To przyszłościowy zawód!". I może, i nim jest, ale to nie to co ja chcę robić w życiu! Ja marzę o byciu...wizażystką! Dlaczego? UWIELBIAM się malować. Robię to kiedy się nudzę lub po prostu kiedy mam ochotę. To mnie kręci! To mi sprawia radość! Dopiero zaczynam, uczę się, ale są już tego jakieś efekty. Poprosiłam rodzinę o pędzle do makijażu i może dostanę je w dniu 19-stych urodzin :) MAM TAKĄ NADZIEJĘ! No, ale dosyć o tym. 
Ostatnio spotkałam się z moją kuzynką Moniką :) Dowiedziałam się, że jej pasją jest fotografia, więc wybrałyśmy się na małą "sesyjkę" :D 
A wy wiecie kim chcecie być? Macie plany na przyszłość?

Buziaki MRÓWA! <3








Starsze posty

7 komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia ;) Ja idę teraz do liceum, ale już od kilku lat wiem, że chcę być prawnikiem i mieć wykształcenie muzyczne ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko znaleźć swoją pasję w szkole, ponieważ jest zadeptywana (bardzo skutecznie) przez nauczycieli. Nie martw się, wcześniej lub później poradzisz sobie z tym, by swoją pasję wykonywać. Mogę Ci powiedzieć na moim przykładzie, że to wcale nie jest takie trudne :) Byłam w liceum na profilu biologiczno-chemicznym, bo wydawało mi się, że chcę studiować coś związanego z chemią. W ostatniej klasie moje zainteresowania drastycznie się zmieniły i dzisiaj.. studiuję prawo :)
    Wystarczy chcieć i mieć zapał, a uda ci się jednocześnie skończyć technikum i rozwijać umiejętności kosmetyczne :)
    Pozdrawiam!

    ochasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post.
    Obserwuje i skomentowałam liczę na rewanż :))
    http://wikiandmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mogę się zdecydować co robić w przyszłości. Chyba każdy tak ma, a w końcu odnajduje się ;)
    pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i bardzo ładnie byłaś ubrana :) Ja jestem w 2 gimnazjum (pójdę we wrześniu) i kompletnie nie wiem kim chcę zostać w przyszłości , interesuję się dziennikarstwem ,pisaniem ,aktorstwem ,tańcem (minimalnie) fotografia ,to również coś co kocham ,lubię również gotować i dekorować wnętrza ,rozplanowywać jak co postawić ,aby było najwygodniej ,do pomocy przy remoncie w domu jestem pierwsza ,wtedy nie liczy się jak wyglądasz ty ,ale ściana ,pomieszczenie ,pomalowany mebel. Mimo swojego młodego wieku kocham oglądać w internecie różne makijaże ,jak je wykonać ,jaki pędzel jest do czego ,jakie rodzaje pomadek pasują do takiej i takiej cery itd.. Także zainteresowań ,mam naprawdę wiele ,i kompletnie nie wiem w jakim kierunku pójdę ,hm... autorka teatralna ,dziennikarka ,fotografka ,projektantka wnętrz ,a może właśnie wizażystka? Na szczęście mam jeszcze na to czas :) Dobrze ,że teraz wiesz co robić ,po szkole są jeszcze studia ,może wtedy będziesz mogła dalej się kształcić ,tym razem w takim kierunku który na prawdę Cię interesuje. Lepiej późno niż wcale.Pozdrawiam!
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia !
    http://paulina-lata.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę zostać dziennikarką . Zobaczymy co z tego wyjdzie:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń